Monitoring vozidiel (Časté otázky)

1) Ktoré typy vozidiel je možné monitorovať?

Monitorovanie je vhodné pre všetky druhy vozidiel, od osobných vozidiel, cez dodávkové, nákladné vozidlá, kamióny, pracovné stroje a špeciálne vozidlá až po autobusy.


2) Je pre mňa monitoring vozidiel výhodný?

Áno ak:
- vlastníte vozidlo/vozidlá a chcete o nich viesť spoľahlivé štatistiky, vytvárať reporty o vyťaženosti vozidiel, či stransparentniť náklady na jednotlivé jazdy, prepravy, vozidlá
- nechcete ručne vytvárať Knihu jázd alebo počítať diéty
- potrebujete eliminovať čierne jazdy a krádeže PHM
- chcete mať pod kontrolou spotrebu PHM
- zabúdate na servisné prehliadky
- neviete, kde sa Vaše vozidlo aktuálne nachádza
- Vás komunikácia s vodičom stojí mesačne viac ako 0,-


3) Ako dlho trvá montáž monitorovacieho zariadenia?

Dĺžka montáže monitorovacieho zariadenia závisí od typu vozidla. Pri osobných vozidlách, kam ide len samotné monitorovacie zariadenie môže montáž trvať okolo 1-1,5 hodiny. Pri kamiónoch a nákladných vozidlách, kde sa väčšinou umiestňujú do nádrže aj palivové sondy sa doba montáže predlžuje na 5-6 hodiny.


4) Ako si objednám monitorovanie vozidiel?
Neváhajte nás kontaktovať, všetky kontaktné údaje nájdete v záložke KONTAKT.


5) Akým spôsobom sa meria spotreba paliva?
Stav a spotreba paliva sa v nákladných vozidlách, kamiónoch a pracovných strojoch dá merať prostredníctvom palivových sond umiestnených v palivových nádržiach. Odchýlka meraní týchto sond predstavuje len niečo okolo 1% z objemu nádrže vozidla. V prípade že vozidlo nemá palivové sondy v nádrži, dá sa spotreba vypočítať na základe najazdených kilometrov a údajov z tankovaní (bločkov). Ďalším spôsobom zisťovania stavu PHM v nádrži vozidla je získavanie údajov z CAN zbernice. Toto riešenie je velmi presné a efektívne, pretože poskytuje najčistejšie dáta o vozidle.


6) Ako je riešený servis a prípadné reklamácie?
Na monitorovacie zariadenie a služby s tým spojené sa vzťahuje dvojročná záručná lehota. V rámci nej je kdekoľvek na Slovensku v prípade potreby poskytovaný záručný servis. Našim zákazníkom sú každý pracovný deň od 8:00-16:00 pripravení pomôcť pracovníci Zákazníckej podpory na tel. čísle +421 902 719 536 alebo emaile vegh@gavemont.sk.